דפי צביעה להדפסה

הלחץ של הורים לפני כל חופשה של הילדים מהגן או מבית הספר, הוא מה לעשות שהילד לא ישתעמם, אבל גם לא יבלה שעות מול הטלוויזיה או המחשב. ילדים זקוקים לפעילות מבוקר עד ערב כדי שלא ישגע אתכם ואת עצמו. יש את הפעילויות מחוץ לבית, שכמובן עולות בלא מעט כסף, ויש פעילויות בבית שאפשר לעשות אותן בהוצאה כספית מינימלית. אחת מהן הוא ציור וגם דפי צביעה להדפסה. כדאי להשקיע בכמה סוגי צבעים או דפי צביעה להדפסה שניהם לא דורשים הוצאה כספית גדולה באינטרנט יש דפי צביעה להדפסה. דפי עבודה לילדים הוא אחד מהפתרונות הטובים ללמידה תוך הנאה.




לכל גיל יש דפי צביעה להדפסה מתאימים לו. לילדים בני שנתיים או שלוש הצורות יהיו גדולות, ברורות וקשורות לעולמו, דובי, מוצץ בובה, פרח אחד שחלקיו גדולים וברורים, כלבלב, חתול או דמות מתוך סדרות של אתר לולי. כשההורה יושב עם הילד בעת מילוי הדמות יש לו הזדמנות לשאול את הילד שאלות, ללמד אותו על צבעים וגוונים ועוד פעילויות סביב דף העבודה שלפניו..




אל תצפו שתהיינה תוצאות מפוארות ומדויקות בציורים הראשונים, לרוב לוקח חודשים עד שהילדים מתחילים לצבוע בתוך המסגרת. אבל, הוא יחליף יותר צבעים לעומת העבודות הראשונות שבהם יצבעו הקטנים בצבע או שניים. אם תשמרו אחת לכמה זמן את היצירה של הילדים תוכלו להבחין בהתקדמות טוב יותר. מתוך ציורים לילדים הם ישפרו את יכולות המוטוריקה העדינה, בעזרת השאלות שלכם ילמדו להביע את עצמם מילולית ויקבל מידע בנושאים שונים. לקראת החגים תוכלו לרכוש דפי צביעה להדפסה בנושא החג המתקרב, בימי החורף הקרים הילדים יצבעו ציורים של חורף, ובקיץ ציורים של ים, דלי וכף, כדור ים, או כל דבר אחר ששייך לנושא קיץ.

דפי צביעה להדפסה לילדים היא דרך נהדרת להעסיק אותם בדרך לפיקניק, בנסיעה לסבא וסבתא ובכל נסיעה ארוכה או בתור לרופא. אם יש לכם שני ילדים הכינו מראש שתי ערכות צבעים ולח קשיח בגודל הדף. התאימו את חוברת הצביעה לגיל הילדים וכך תזכו לכמה דקות של שקט וגם נושא שיחה על מה הם צובעים ושאלות נוספות שקשורות לחוברת שבה הם עסוקים.


צפיות: 30,346 views
דירוג: 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 StarsLoading...

דפי צביעה נוספים


הוספת תגובה

נגישות